Melbourne, Great Ocean Road en eerste foto's - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu Melbourne, Great Ocean Road en eerste foto's - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu

Melbourne, Great Ocean Road en eerste foto's

Door: javada

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

20 Juli 2010 | Australië, Apollo Bay

Hoi allemaal,

Na Sydney hebben we Melbourne aangedaan. De 12 uur in de nachtbus vielen nog best mee. Melbourne is een mooie stad, alleen erg koud in de winter, zo'n 10 graden. In een dag tijd zijn we de hele stad doorgerend (wordt je warm van) en hebben we heel veel gezien.

We zijn inmiddels aangekomen in Apollo Bay en hebben vandaag per auto een deel van de Great Ocean Road afgelegd. We zijn vertrokken vanuit Melbourne (spannend hoor, links rijden in een drukke stad...) en via een aantal bezienswaardigheden in Apollo Bay beland. We hebben vandaag voor het eerst koala's en wallaby's gezien, echt fantastisch!
We hebben al even wat foto's geplaatst.
Morgen de rest van de Great Ocean Road en weer terug naar Melbourne. Vandaar naar Alice Springs, midden in de outback, dus als er radiostilte komt, weten jullie waar het aan ligt.

Veel liefs,
Jeroen en Marjolein

• 20 Juli 2010 - 11:06

Anne:

WOW! Super die foto's (die wallaby's hebben ze ook in Aquazoo hoor :p). Toch iets heel anders dan de duinovergang bij Midsland aan Zee.
    Wees voorzichtig met autorijden en nog heel veel plezier!

• 20 Juli 2010 - 13:13

Cees & Frances:

ja dat is lastig links rijden maar het is je gelukt. Leuke foto's ; op die manier liften wij met jullie mee. Bij ons hoog zomer 32 gr. Blijf maar veel verslagen en foto's sturen

veel plezier

• 20 Juli 2010 - 19:27

DJ En Sigrid:

Hey Jeroen en Lein, super foto's hoor en mooi die verhalen te horen zo vanaf de andere kant van de wereld. Ben benieuwd naar jullie komende verslagen en foto's. Geniet ervan en rij voorzichtig! Liefs DJ en Sigrid.

• 21 Juli 2010 - 09:10

Richard En Marijke:

Pa dacht al dat hij op Ameland in hoge golven had gezwommen, deze zijn wel ietsje hoger. Wat een mooie foto's! Wat heerlijk dat jullie zo genieten. xx

P.S. Marjolein, wil je de CD/DVD Coldplay live van de Volkskrant nog hebben, want dan regel ik dat. Ik heb de bon bewaard maar die is slechts beperkt houdbaar (en verloopt voor jullie terug zijn).

Ook de twelve apostles gezien, of in ieder geval zeven ervan?

Alice springs is wel effe tuffen, niet? Het centrum bestaat toch maar uit 5 straten?! gaan jullie ook een ballonvaart maken met champagneontbijt? Wist je dat de oprichter van de flying doctors daar een huis heeft gebouwd ofzo iets?
    Je hebt daar ook de school of air las ik met een 'klaslokaal' van 1,4 miljoen vierkante km!!!

• 23 Juli 2010 - 18:40

Richard En Marijke:

Hoi....sms ontvangen! Nog geprobeerd om te bellen maar waarschijnlijk zaten jullie al in Alice Springs. We gaan een klein weekje naar Belgie en proberen daarna opnieuw te bellen.
    Dan hebben jullie vast weer veel te vertellen.XXX

• 24 Juli 2010 - 15:39

Ramiro:

First off Jerroen: You need a shave! :P LOL

Ziet er gaaf uit gasten, zeker de moeite waard.
    Laat het maar weer gewoon allemaal over jeheen komen enzo, dan gaat het het makkelijkst.

Groeten vanaf de Watermunt.

• 25 Juli 2010 - 18:55

Liesje:

De foto's spreken weer voor zich.....tjonge jonge wat zien jullie weer mooie dingen zeg!

Lekker genieten jongens!

Knuf Lies