Breaking Barriers... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu Breaking Barriers... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu

Breaking Barriers...

Door: javada

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

08 Augustus 2010 | Australië, Sydney

Lieve Allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Het leven hier is mooi. De afgelopen paar dagen naar het Outer Reef geweest om een 3 daagse Advance Adventure Course te doen. Helemaal geweldig. We hebben 10 duiken gemaakt in 3 dagen oa. diepduik van 30+ diep, een nachtduik, een navigatieduik, een fotografieduik, reef wildlife duik. Het Great Barrier Reef is prachtig. We hebben veel schildpadden gezien, Blacktip reef sharks en heel veel andere mooie vissen en koraal. We hebben ook het nuttige met het aangename verenigd. Leuke mensen ontmoet (ja zelfs leuke Duitsers...) en ondertussen ook onze certificering ge-upgrade naar Advance duiken. Enig leerpuntje is om 's nachts te navigeren. We doken de laatste nachtduik zelfstandig, dus zonder intsructeur. We kwamen bij deze duik een aardig eind van de boot boven water. Dat was een heel stuk zwemmen...
Cairns is een leuke plaats met een goede Ierse pub, dus we hebben ons wel vermaakt.

Gisteren hebben we een dagtrip gemaakt naar Cape Tribulation. Eerste stop was bij het Habitat, een soort dierentuin waar veel dieren los lopen. Vervolgens een wandelingetje gemaakt door het regenwoud en een cruise over de Daintree River. Daar veel zout water krokodillen gezien, waaronder een hele grote, Fat Albert.
We eindigden bij Cape Tribulation Beach.

We zijn een paar uur geleden in Airlee Beach aangekomen. Vanaf hier gaan we morgen 2 dagen en 2 nachten met een catamaran zeilen richting de Whitsundays. Wellicht nog meer duiken, maar in ieder geval snorkelen.

Veel liefs,
Jeroen en Marjolein

• 08 Augustus 2010 - 10:59

Cees&frances:

hoi kids! Wat een machtige mooie reis zijn jullie aan het maken.En wat een goeie foto's van het duiken. De baard staat ook heel erg stoer Jeroen!Marijke belde ons vanmorgen en had jullie gesproken en hoorde dat alles o.k is. Geniet van alles wat nog komen gaat. Liefs mam&pap

• 08 Augustus 2010 - 11:41

Richard En Marijke:

Elkaar net gesproken! Ik schrik wel erg van jullie "leermoment". Zo ver van de boot af en dan in het donker brrrr...Gelukkig is het goed gegaan en genieten jullie heel erg van alle moois. Wat weer een prachtige foto's!
    Veel plezier op de volgende tocht maar wees voorzichtig!
    Dikke kus pa en ma

• 09 Augustus 2010 - 08:50

Manon:

Mmm, nou Cees en Frances, we hadden het er hier gisteren nog over dat reizen geen excuus is voor het laten staan van zo'n rare baard. Dus Jeroen, zoek een mesje ;-)

• 09 Augustus 2010 - 20:12

DJ & Sigrid:

He luitjes, mooie verhalen weer van jullie reis en schitterende duikfoto's. Die turtle heb ik helaas gemist in Mexico dit jaar..haha. Wat gaaf ook al die verschillende duiken..wat een mooie ervaring moet dat geweest zijn zeg..zo duiken alleen met zijn tweetjes in het donker..chapeau! Congrats met jullie upgrade naar PADI Advance. Dat is weer in de pocket. Je ruige zeebaard staat je goed hoor Jeroen, daar doe ik een paar maanden over..! Veel plezier met de Catamarantocht richting Whitsundays. Tot jullie volgende verslag! Hier in Holland missen jullie weinig! Liefs DJ en Sigrid

• 09 Augustus 2010 - 21:10

Ramiro:

Kijk, daar zijn de verhalen en de foto´s waar ik op zat te wachten. Eindelijk bericht uit gebied en van onderwaterbeessies die ik nog niet gezein heb. Mooi man, klinkt super.Enne, die nemo, dat wordt overal waar je duikt vaste prik, don´t leave the water before you´ve found Nemo. Heel gaaf!
    Alles klinkt heel gaaf eigenlijk. Maak er wat van nu jullie weer zuidwaarts gaan!

Gegroet!

• 09 Augustus 2010 - 21:12

Ramiro:

Oh Jeroen, ik heb een medestander voor mijn opmerking van een paar verslagen terug al.
    Manon, LOL!
    You gotta shave man!

• 11 Augustus 2010 - 20:07

Maf En Jut:

Ja hoor, maak ons maar weer vet jaloers met die duikfoto's!!
    En van schildpadden nogwel!!
    Jut is al geflipt. Dat wordt dus weer nog harder werken om een tripje naar australie te kunnen betalen.
    Als wij in oktober in egypte geen schildpadden tegenkomen, dan vrees ik het ergste!
    Gelukkig hebben wij nog wat te wensen en te dromen over. jullie zullen na deze reis nix meer willen!
    Seen that, did that, been there, blablabla . Hahaha, super reis people!!

En jeroen mooi laten staan die baard en mooi laten zitten dat buikje. ik heb je opgegeven voor expedition robbinson. Win je op je sloffen met zo'n look en food supply!!

Go for the next sensation!!!

• 12 Augustus 2010 - 16:20

Ries, Loes En Luca:

He hallo

Nou over die baard... hahaha
    (Ries laat hem ook altijd staan op vakantie!)
    Mooie foto's! Veel plezier nog!

Groetjes, Richard, Marloes en Luca