Copan - Reisverslag uit Copán, Honduras van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu Copan - Reisverslag uit Copán, Honduras van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu

Copan

Door: javada

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

29 Juli 2008 | Honduras, Copán

Hallo allemaal,

Het derde land alweer. Vandaag de ruines van Copan bezocht (nog meer Maya-stenen). Weer heel indrukwekkend. Dit is het laatste dat we deze reis zien van de Mayas, want ze zaten niet in Nicaragua en Costa Rica.
Ook hebben we vandaag onder leiding van een Belg die hier al jaren woont, een wandeling gemaakt rond het dorp hier. We hebben een heel andere kant van Honduras gezien. Hij vertelde over armoede, drugs, gangs, corruptie en andere problemen van Honduras en ontwikkelingslanden in het algemeen. Was heel indrukwekkend.
Het is in dit dorp gelukkkig wel veilig. Vanaf nu eerst weer twee dagen reizen, op weg naar Nicaragua! Is waarschijnlijk weer heel anders, we hebben er veel zin in.
Groeten aan jullie allemaal

Jeroen en Marjolein

• 31 Juli 2008 - 11:05

Richard En Marijke:

Zijn wij een keer eerst met een reactie. De armoede in Honduras was Lesly ook al opgevallen.Ook dat veel kleine kinderen werken.We zijn benieuwd hoe het in Nicaragua is, of de machtswisseling daar goed heeft gedaan.
    We horen graag!
    xx pa en ma

• 31 Juli 2008 - 19:51

Edwin, Linda, Naomi:

he wereldreizigers,

zo te lezen vermaken jullie je prima. Mooie foto's en mooie verhalen. Geniet er van en we volgen vanaf nu de site ook.

groetjes uit het klamme nederland.
    Edwin, Linda en Naomi

• 01 Augustus 2008 - 14:57

Cees En Frances:

Ja dat zal best indrukwekkend zijn wat je daar allemaal ziet en hoort en geeft je een andere kijk op de wereld.
    Hebben een klein huisje gekocht in S'kan. Hebben daarbij een goed gevoel

xxx

C & F

• 02 Augustus 2008 - 21:48

Manon:

Zo kom je nog eens ergens.Dat hopt maar van landje naar landje alsof het niets is. Ben heel erg benieuwd naar alle fotos. Kunnen we Mayas en Incas vergelijken ;-) Voor mij zit het er al weer op. Vanavond het afscheidsdiner en morgen vliegen. Het is zo snel gegaan. Pluspunt, kan ik eindelijk jullie verehalen lezen op een snelle computer.

• 03 Augustus 2008 - 19:06

Richard En Marijke:

Wij hebben Karsten gezien en dat was ook heel mooi en bijzonder!
    xx