Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu

Antigua

Door: javada

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

27 Juli 2008 | Guatemala, Antigua

Hallo allemaal,

We hebben het eerste land er al op zitten en zijn nu in Guatemala. Dit land is zo mogelijk nog mooier dan Mexico. Het landschap is veel ruiger. De chaos is hier echter wel compleet, het is hier niet echt gestructureerd. Daardoor wel erg leuk! Alleen de grens overgaan is al een beleving.. We hebben nu pas echt het idee dat we in Midden-Amerika zijn beland.
Helaas verlaten we Guatemala morgen ook al weer, we vertrekken om 5 uur morgenochtend richting Honduras. We moeten zo vroeg, omdat ´s ochtends de bruggen nog open zijn (die worden gerepareerd na beschadigingen door het slechte weer).
De afgelopen dagen hebben we doorgebracht in Panajachel, een prachtig gelegen plaats aan het meer van Atitlan. Met een bootje verschillende dorpjes bezocht en een berg beklommen.
Nu in Antigua, een mooie, moderne stad met veel oude gebouwen. Dit is de voormalige hoofdstad, maar is grotendeels verwoest door aardbevingen.
Alles gaat nog goed met ons, we vermaken ons prima.
We weten niet hoe het met internet in Honduras en Nicaragua is gesteld, maar er volgt zo spoedig mogelijk weer bericht.

Adios amigos!

Jeroen en Marjolein

• 28 Juli 2008 - 15:51

DJ & Sigrid:

Mooie verhalen jongens, ben benieuwd naar de foto's en de filmpjes.Hier alles oke, het weer is benauwend, warm. Vannacht flinke regen met onweer. Vanaf donderdag beter. Sig en ik kunnen eindelijk nu ook vakantie inplannen voor eind augustus. Verder zijn gangetje hier. Geniet van jullie mooie reis en tot snel.
    Liefs dj en sigrid

• 28 Juli 2008 - 17:47

Anne & LInda:

Hoi hoi,
    Het weer is hier inderdaad net Mexico, warm, klam, benauwd maar wel zomers in ieder geval. Goed te lezen dat alles lekker gaat en ach, hadden jullie lang willen blijven uitslapen dan hadden jullie maar een 'all in' in Turkije moeten doen ofzo :)

Veel plezier weer en tot het volgende bericht!

• 29 Juli 2008 - 10:09

Frances & Cees:

Hoi Kids
    Het zal zeker een belevenis zijn daar;zijn ook erg benieuwd naar jullie foto's en verhalen.Ook in S'kan zeer warm en vochtig;on-nederlands.Zijn nog steeds op huizenjacht maar misschien komt er schot in.
    Geniet ervan en tot een volgend bericht

liefs pap en mam

• 29 Juli 2008 - 18:43

Richard En Marijke:

Lieverds,wat onvoorstelbaar leuk allemaal. Wat zullen jullie een hoop te vertellen hebben bij thuiskomst. Heb het fijn!!!
    xx fellingaatjes