Some like it hot! - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu Some like it hot! - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu

Some like it hot!

Door: javada

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

21 Juli 2009 | Verenigde Staten, Palm Springs

Hallo allemaal!

Hier een eerste bericht vanuit een heel erg warm Palm Springs. Onze nederlandse telefoons werken niet. Wij zijn dus niet bereikbaar. Wij gaan vandaag/morgen even een kaart voor onze Amerikaanse telefoon kopen.

Alles gaat prima hier. Even een update:
LA is echt enorm! Bij aankomst gelijk de auto opgehaald. Na een snelle zelfcursus Automatisch schakelen, direct het drukke verkeer in. E.e.a. went gelukkig heel snel. Zaterdagavond direct al naar Hollywood Boulevard geweest. Wat een kermis is dat zeg. Wel leuk die Walk of Fame. Via Beverly Hills weer teug naar ons hotel. Reistijd: ca 1 uur en dan ben je alleen nog maar in LA zelf.
Zondag zijn wij naar El Pueblo geweest. Dit is het oudste gedeelte van LA. Farmes Market was erg druk en een echt retailparadijs. Eten en dingen kopen...
Vervolgens doorgereden naar de Queen Mary en Long Beach.

Maandag via allerlei mooie kustplaatsen naar San Diego gegaan. 's Avonds gegeten en gestruind in het Gaslamp Quarter (opgeknapt oude centrum).

Vandaag SD verder ontdekt. 's Morgens naar de havens en een heus vliegdekschip gezien (Midway). Vervolgens door Seaport Village gelopen. Daarna Old Town en Balboa Park bezichtigd. Een leuke stad met veel mooie plekjes dus!
Vanmiddag nara Palm Springs gereden en we zijn hier eigenlijk net aangekomen. Het is hier echt bloedheet, waarschijnlijk wel 50 graden ofzo!
Foto's volgen binnenkort.

Heel veel groetjes en liefs voor jullie allemaal!

• 22 Juli 2009 - 01:11

Gitta:

Hey, jullie zijn onderweg!!
    San Diego is ons wel bekend, hebben daar vele jaren uitgehangen toen Jurjen daar in college was. Kijken uit naar jullie komst hier waar het wel koeler zal zijn, hoop ik.
    Safe travels till then.....

• 22 Juli 2009 - 07:56

Pap En Mam:

hoi kids

mooi 1e verslag; ja er zal veel te zien zijn en veel te rijden. Ja ook california kan je the sunshine state noemen zoals florida.
    veel reisplezier en zien uit naar jullie volgend verslag

liefs en take care on the road

• 22 Juli 2009 - 11:29

Ramiro:

Goed om te horen dat het daar allemaal oke is. En auto schakeln... US-ies zijn nu eenmaal lui he?

Warm, warm warm, tja, ook daar hebben ze zomer he.

Maak er wat van daar. Veel plezier.

Ram

• 22 Juli 2009 - 17:28

Richard En Marijke:

Lieverds,
    Wat al veel indrukken in die paar dagen! Heel heet dus. Is dat een beetje vol te houden? Toen wij in Amerika waren hadden ze het op het nieuws ook steeds al over extreme hitte en Lelsy klaagde er ook over in Dallas. We hopen dat het jullie niet beperkt. We zijn benieuwd naar de foto's. Heb het fijn!!!!

xx ons

• 25 Juli 2009 - 15:12

Reijer:

Super vakantie! America is wel erg gaaf! Niet met een te grote auto over de GG bridge en Lombard street is erg steil!
    God bless America