What happens in Vegas....stays in Vegas! - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu What happens in Vegas....stays in Vegas! - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu

What happens in Vegas....stays in Vegas!

Door: javada

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

30 Juli 2009 | Verenigde Staten, Yosemite

Hoi allen,

schrik niet: we zijn NIET getrouwd in vegas en hebben ons fortuin ook behouden :-). maar ook niet aangevuld :-(

Na twee nachten in Las Vegas zijn wij nu aan het bijkomen in Yosemite.

Even rewinden:
Zondag zijn wij naar Bryce canyon geweest. Echt geweldig hoe al die stenen gestapeld zijn door de natuur. Foto's wil ik wel bijvoegen, maar helaas...hier in Yosemite kent men geen USB!

Na het rustgevende en inspirerende Bryce zijn we doorgereden naar Las vegas. Wat een stad is dat zeg. Denk aan de kermis (maar dan x 1000 en dat 24/7). We zaten in het Imperial Palace, tegenover Ceasars en Bellagio en Mirage. Uiteraard ziojn die voor een ander budget. Wij hebben dus deze nacht 2 dollar ingezet...maar geen geluk. Het bleeft dus bij het IP...

Na twee nachten lichtjes en nog eens lichtjes (en niet te vergeten een enorm lawaai: nb elke gokkast heeft zo zijn eigen muziek, en er staan er ca 2 miljoen ofzo...), hebben we het ruige en rustige death Valley bezocht. Hier ca 46c (lekker koel dus).

We waren erg onder de indruk van het grote niks. Echt enorm bijzonder en onheilspellend. Gelukkig heeft het autootje het ook gehouden. Niet te geloven hoe warm daar is. 's Avonds stond er een flinke zandstorm van 40c of meer.

Vandaag vanuit Death Valley naar Yosemite gereden. Van de ene verwondering naar de andere gereden. Tussen Sierra Nevada enerzijds (met eeuwige sneeuw op de toppen) en anderzijds Death Valley (heetste plekkie op aard) is toch wel heel apart.

De weg door Yosemite is ook prachtig. (je moet alleen niet achter een RV blijven hangen...). Prachtige bossen en meren. We gaan morgen verder met onze expeditie door de States en beloven zsm foto's.

Bedankt voor al jullie reacties!
Liefs Jeroen & Marjolein

• 31 Juli 2009 - 06:48

Ramiro:

LOL ik ben de eerste?!

Okee dan, het klinkt allemaal weer erg goed. En weer ben ik ietwat jaloerzig :P
    Keep up the fun and stay out of trouble zullen we maar zeggen. Veel plezier nog!!!

Groet,
    Ramiro

• 31 Juli 2009 - 07:10

Marijke En Richard:

Alleen maar goede berichten, zie ik. Maar met twee dollar je fortuin willen aanvulen is ook wel een zuinige (maar wel verstandige) gedachte !!
    Jullie vallen wel van het ene in het andere uiterste. Lijkt me overweldigend allemaal. Als je maar niet volloopt door alle indrukken. Dus goed als je alles (voor deze verslagen) weer even kunt rewinden. Zijn erg benieuwd naar de foto's. Geniet er van.

• 31 Juli 2009 - 07:52

Frances En Cees:

zoals je het beschrijft is alsof we bij jullie in de auto zitten.
    Vele malen mooier daar door verschillende natuur dan het moeras dat 80% deel uitmaakt van florida. Geniet maar van alles en ... hit the road jerome

• 31 Juli 2009 - 13:05

Marloes:

Hee reizigers, klinkt erg gaaf wat jullie allemaal zien en doen! Vooral die enorme contrasten, lijkt me heel bijzonder. Ben benieuwd naar de foto's... Geniet ervan!

Liefs,
    Marloes

• 01 Augustus 2009 - 08:53

Mike En Jut:

hi joen en lein,

Jullie verhalen klinken goed! We zijn benieuwd naar jullie foto's.

Zoals als gewonelijk zijn wij natuurlijk weer hard aan het werk. Als jullie weer in nederland zijn, moeten we snel maar weer leuke dingen gaan doen!

Veel plezier nog en tot snel!

Cu

• 02 Augustus 2009 - 17:15

Liesje:

Heejjjjj.....
    beetje mijn vakantie in het niet laten vallen he... met zulke verhalen ;-)
    Klinkt erg goed allemaal!
    Als ik de verhalen lees zie ik het voor me!

Ik hoorde waarachtig dat je me gebeld hebt Lein (ff bellen uit amerika mafkees!)Heb geprobeerd je terug te smsen, maar helaas niet geluk.
    Het huis en de auto staan er beide nog, alles oke.

Nu hoeven jullie alleen nog maar nog mooiere dingen mee te maken en mooie verhalen te schrijven!

Dikke knuf van Lies

• 03 Augustus 2009 - 06:38

DJ & Sigrid:

He luitjes...met bewondering lees ik jullie mooie verhalen daar vanuit de States. Het moet inderdaad allemaal waanzinnig mooi zijn al die verschillende contrasten. Ben benieuwd naar jullie foto's straks. Hopelijk gaat het rijden daar allemaal goed? Hier alles lekker...jullie missen niet veel :-) Sig en ik nog druk aan het werk, maar snakken ook wel naar wat vakantie! Verder nog niks geboekt..zijn ons ook al aan het verlekkeren op de Friesche huizenmarkt :-P..Al met al spannende tijden. Geniet nog van jullie mooie rondreizen..krijg helaas geen autmatisch bericht in mijn mail, wanneer jullie weer nieuwe verhalen hebben. Zal het nu in de gaten houden. Doe je groetjes aan Sicco en Gita als jullie in SF zijn. Tot gauw! Liefs DJ en Sigrid

• 04 Augustus 2009 - 20:12

Linda & Anne:

En wij maar denken dat jullie het kapitaal in je huis hadden gestoken... nu weten we waar al dat schuren goed voor was :) (buiten dat de achternaam meewerkt natuurlijk :p)
    Weer een fantastisch verslag van de gebeurtenissen en ervaringen. Erg leuk te lezen dat de schoonheid van de VS ook indruk op jullie maakt. En tsja, die lichtjes neem je er maar voor lief bij :D

Veel plezier nog!