Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu

Monteverde

Door: javada

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

09 Augustus 2008 | Costa Rica, Monteverde

Hallo allemaal!

Eindelijk weer wat tijd over om een berichtje te plaatsen. De foto´s zien jullie binnenkort wel.
Er is ook in Costa Rica weer een boel te doen. Vandaag was wel echt super, we zijn vanochtend gestart met een canopy-tour, wat inhoudt dat je aan staalkabels boven de boomtoppen scheert. Echt een kick!
Daarna een ´sky walk´ gedaan over grote hangbruggen. De natuur hier is erg indrukwekkend.
Monteverde ligt vrij hoog, dus het is hier lekker koel. Gelukkig hebben we hier nog niet veel regen gehad, maar in de vorige plaats (Rincon de la Vieja) wel. Daar hebben we een jungletocht gemaakt in de regen. Ook weer een nieuwe ervaring.
We weten haast niet meer wat we moeten melden, we maken gewoon te veel mee. Waarschijnlijk komen thuis de verhalen wel weer...
Dit kan wel eens het laatste berichtje zijn, want helaas naderen we het einde van de vakantie, Tot snel allemaal en voor degenen die straks op vakantie gaan: HEEL VEEL PLEZIER!

Liefs,
Jeroen en Marjolein

• 09 Augustus 2008 - 21:05

Richard En Marloes:

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

• 10 Augustus 2008 - 08:22

Richard En Marijke:

Hopelijk hebben jullie een goede levensverzekering. Wat een gevaarlijke stunts!! Nee hoor.. geweldig gewoon! We kijken uit naar jullie verhalen.
    xxx van ons

• 10 Augustus 2008 - 17:42

Liesje:

Ik leef nog hoor!!! Zorgen jullie daar ook voor!!Beetje Tarzan en Jane spelen, tjonge jonge!!
    Zie er naar uit dat jullie weer thuis komen!!!

Kus Lies

• 11 Augustus 2008 - 19:45

Ram Linda(2) Anne:

Vooral niet vergeten die verhalen!