Ola - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu Ola - Reisverslag uit Mérida, Mexico van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu

Ola

Door: javada

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

19 Juli 2008 | Mexico, Mérida

Ola amigos!!

Hier dan eindelijk bericht uit Mexico. De telefoon werkt dus niet... We zijn na een reis van 24 uur goed aangekomen in Vallodalid, een mooi plaatsje, waar we eigenlijk te kort verbleven. Gisteren hebben we de Maya-ruines bij Chichen Itza bezocht. Mooi, maar wel heeeeeel toeristisch. Vanmorgen zijn we in Uxmal geweest (uurtje met de taxi).Dit was eigenlijk veel mooier. Heel sprookjesachtig en rustig. We waren er al om 8 uur, dus we waren de eersten. Morgen een lange reisdag voor de boeg op weg naar Palenque (nog meer Maya-stenen..)
Tot nu toe bevalt het hier uitstekend, fijne mensen, prima eten en ook over de hotels niet (veel) te klagen. Wel erg warm hier!!! Zo´n 35 graden. Gisteren wel een hele dikke bui gehad!
We hopen binnenkort meer verhalen te mailen, hopelijk is het internet verderop in reis net zo goed.

Liefs,
Jeroen en Marjolein

• 19 Juli 2008 - 23:42

Manon:

Warm he? Ik zit hier midden in de woestijn. Volgende keer graag foto's :)

• 20 Juli 2008 - 08:35

Jeannet:

Klinkt allemaal weer erg leuk! Volgende x id graag foto's. Fijne vakantie, geniet er van!

• 20 Juli 2008 - 09:19

Richard En Marijke:

Lieverds,
    Fijn dat alles goed gaat en dat er zoveel te genieten valt.Maar 1 dikke bui gehad, dan mogen jullie niet klagen!!! Wees maar blij dat je daar zit, want het weer is hier momenteel niet best.Hebben jullie al veel foto's gemaakt? ik neem aan dat we er binnenkort wel een paar te zien krijgen! Manon heeft het ook geweldig naar de zin. Lesly heeft 3x een halve wedstrijd met het eerste meegedaan.Hij maakt hele lange dagen, maar heeft het erg naar de zin.
    Verder hier alles prima! We zijn blij dat jullie zo genieten.

kus pa en ma

• 20 Juli 2008 - 19:20

Liesje:

Ja hoor ze zijn dr nog maar net en meteen zien ze weer de meest wonderlijke dingen!!
    Het moet niet gekker worden!!

Nee hoor hihi.. geniet maar van al het moois...
    Ben benieuwd naar jullie volgende avonturen!!!

Kussie Lies

• 20 Juli 2008 - 20:01

Ramiro:

tuurlijk, ben je er net en meteen al weer klagen over "nog meer maya stenen"
    die gasten zijn ook nooit tevereden :P

Ga jullie goed!!!

• 21 Juli 2008 - 17:13

Linda En ?????:

Ola!! vakantiegangers.

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen, nu lekker genieten en vooral uitrusten (voorzover dat gaat lukken met al dat gereis). Ik ben nu al nieuwsgierig naar jullie volgende bericht. Doe voorzichtig en wordt vooral niet te bruin!

Liefs Linda.

• 22 Juli 2008 - 02:34

Richard En Marloes:

He hallo!!!!!

hahaha, gezellig is het hoor!

• 22 Juli 2008 - 18:26

Richard En Marijke:

Wat een prachtige foto's.Leuk om zo jullie reis een beetje mee te maken. We horen dat er een orkaan onderweg is naar Mexico. Ook last van? Geniet ze!!!! xxx