Alweer een nieuw continent! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu Alweer een nieuw continent! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jeroen Diemen Arbeiter - WaarBenJij.nu

Alweer een nieuw continent!

Door: javada

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

18 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Marjolein en ik gaan binnenkort weer een hele mooie reis maken:
Latijns Amerika: de hoogtepunten van Midden Amerika en een deel van de Mayaroute. We gaan maar liefst 5 landen aandoen in 30 dagen: Mexico, Guatamala, Honduras, Nicaragua en Costa Rica!

• 20 Maart 2008 - 19:14

DJ:

Yes..1e reactie. Ga zeker jullie mooie verhalen volgen! Geniet alvast lekker van de voorpret voor Mexico..caramba, lekker aan de desperados en burritos :-) Maar eerst nog ff Pinkpop overleven! Heb er zin in! Tot gauw en groetjes van ons..DJ en Sigrid

• 21 Maart 2008 - 11:27

Cees En Frances:

gaan jullie reis zeker volgen. Geniet maar van de voorpret.

• 22 Maart 2008 - 06:46

Richard En Marloes:

We hebben er heeeeeeeeeel veel zin in!!!

• 25 Maart 2008 - 19:54

Richard En Marijke:

nou dan kunnen wij niet achterblijven dus.......heel veel plezier met de voorbereiding van jullie geweldige trip!
    Het wordt vast geweldig!

Adios!!

• 28 Maart 2008 - 17:02

Gitta/Sicco:

Wow that looks like an awesome trip. Have oodles of fun and watch the little money scams they may try to "trick" you with!